لباس نومانا



نمایشگاه خیریه "طراحی لباس نومانا" با هدف کمک به مردم زلزله زده ی آذربایجان، یکشنبه 8 بهمن ماه گشایش خواهد یافت.

در این نمایشگاه حدود 100 تی شرت با طراحی های منحصر به فرد از هنرمندان مطرح نقاشی، تصویرگری و طراحی گرافیک ایرانی با موضوع عشق از نگاه هنر ایرانی در دو بخش کاتالوگ و دیوار در معرض نمایش و فروش قرار خواهد گرفت.
آیین گشایش نمایشگاه و آغاز فروش خیریه این آثار روز یکشنبه 8 بهمن ماه در کافه گالری موزه برگزار خواهد شد.
از جمله هنرمندانی که آثارشان با موضوع عشق بر روی تی شرت های این نمایشگاه چاپ شده می توان به بهرام دبیری، حمید عجمی، رضا هدایت، فرزاد ادیبی، سروش دبیری، تهمتن امینیان، اونیش امین الهی، پدرام حربی، علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی و تنی چند از هنرمندان ایرانی اشاره کرد.
گفتنی است، انتخاب آثار و داوری این رویداد را آقایان جمشید حقیقت شناس، فرزاد ادیبی، اونیش امین الهی، محمد اردلانی و سیروس آقاخانی بر عهده داشتند.
علاقه مندان به تی شرت های متفاوت می توانند برای بازدید از این نمایشگاه و کمک به تهیه لباس گرم برای هموطنان زلزله زده ی آذربایجان تا پایان بهمن ماه همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت 12 تا 22 به بلوار آفریقا (جردن)، بلوار اسفندیار، پلاک 35، کافه گالری موزه مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 22042080 تماس حاصل فرمایند.
لازم به ذکر است عوایدحاصل از این نمایشگاه پس از کسر هزینه های تولید برای تهیه لباس گرم برای مردم زلزله زده ی آذربایجان صرف خواهد شد.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با nowmana@ymail.com مکاتبه نموده و یا به صفحه ی www.facebook.com/Nowmanaa مراجعه فرمایند.